PanPac Engineering a/s leverer robotpalletering af højeste kvalitet

Vi har spurgt teknisk chef og ejer, Torben Mogensen, hvorfor de har valgt at bruge en forsikringsmægler til at varetage PanPacs forsikringer.


Torben Mogensen

Torben har tre stikord: Tid, skader og dækninger. Han synes forsikringer er en jungle, hvor man nemt risikerer at blive taget ved næsen. Ved at samarbejde med en forsikringsmægler, har man én man kan stole på, og som klarer arbejdet. Ydermere er PanPac glade for at de kan ringe direkte til deres mægler, som hurtigt er klar med et svar.

PanPac Engineering laver fuldautomatiske turn-key leverancer, og har markededets hurtigste robotter. De har eksisteret i 15 år, og har 30 ansatte. De har rigeligt at se til, og har derfor prioriteret ikke at bruge deres tid på selv at holde styr på deres forsikringer. Med Claus Haunsø fra Din Forsikringsmægler, ved de at de er korrekt forsikret, har de rigtige dækninger og tvinges ikke, til at købe mere end de har behov for. Opstår der en skade, kan de rådgive sig med det samme.

Torben fortæller bl.a. at virksomheden har et aktivitetsrum, hvor man kan spille badminton, bordtennis, bordfodbold mv. Det rum må medarbejderne også gerne benytte uden for arbejdstiden. Torben og den anden ejer, ville være sikre på at at medarbejderne er dækket af en forsikring, hvis de kommer til skade under aktiviteterne. Det har de ikke tidligere kunne få et præcist svar på. Claus undersøgte omstændighederne til bunds, og vendte tilbage med et konkret svar. ”Det giver ro i maven, og tillid til at mægleren har styr på tingene”, siger Torben.

De har en igangværende og kompleks sag, der skyldes at deres arkivkælder er ramt af skimmelsvamp. I kælderen lå mange af deres tegninger, som er vigtig dokumentation. Disse illustrationer blev sendt ud til et skadesfirma for at blive rengjorte. Desværre taber skadesfirmaet tegningerne ud af deres bil under kørslen, og mange af de nu rengjorte tegninger, bliver flået i stumper og stykker udover den jyske hede. Et enormt tab for PanPac, der skal have genskabt alle tegningerne. Leverandøren har ikke en forsikring, der dækker. Endnu engang priser Torben sig lykkelig over, at deres forsikringsmægler har overtaget sagen. De bliver straks hjulpet og taget seriøst. Claus benytter sin viden, netværk og erfaring. Det der kunne blive en katastrofe for PanPac ligger nu i trygge hænder, og der arbejdes på en brugbar løsning.